Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 25. marraskuuta 2010

Alku

Moikka! ;)
Oon 21-vuotias nuori nainen. Opiskelen ja käyn töissä. Päätin aloittaa blogin pitämisen, sillä olen aina pitänyt kirjoittamisesta.
Tämä on varmaankin hyvä tapa jakaa ajatuksia. Mistä sitten aion kirjoittaa?

Ehei, en ainakaan Sex and the City eli Sinkkuelämää ohjelmasta. ;) Elän kuitenkin itse sinkkuelämää, joten nimeni tulee kyllä kyseisestä ohjelmasta!



Tulen kirjoittamaan anonyymisti, ainakin näin alkuun. Elämäni on ollut joskus erittäin villiä ja irtosuhteita on riittänyt. Niitä on vieläkin, mutta olen kuitenkin rauhoittunut hieman. Ehkä... Kai...
Tai mistä sen tietää. ;)

Seksi on ollut aina luonnollinen ja tärkeä osa elämääni. Menetin neitsyyteni ollessani 13-vuotias naapurin 17-vuotiaalle pojalle. En kadu kokemusta ollenkaan ja olen edelleen hyvissä väleissä kyseisen ihmisen kanssa. Olen harrastanut kimppakivaa, nuollut "mattoakin" ym.
Olen aika kokeilunhaluinen ihminen.

Jätä siis kommenttia, jos kiinnostuit blogistani.



LET'S FUCK!
;)

- Carrie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti